Makijaż wiosenny pastelowy / Spring makeup

16:05:00


Dziś post z serii 'beauty', czyli propozycja wiosennego makijażu. Jako, że moja ulubiona pora roku zbliża się wielkimi krokami coraz częściej eksperymentuje z kolorowym makijażem. Tym razem wykonałam go w odcieniach różu i fioletu. Mam nadzieję, że tego typu post przypadnie Wam do gustu :) Czekam również na propozycje Waszych kosmetycznych ulubieńców. Moim ostatnio stał się rozświetlacz The Balm, który jest kosmetykiem wielofunkcyjnym (rozświetlacz, cień) oraz kredka do ust z Inglota nr 74 :) Zapraszam do  krótkiego instruktarzu 'krok po kroku'!


 Instagram



Zaczynam od nałożenia korektora, który zazwyczaj wklepuję palcem lub używam do tego pędzla do podkładu. Na co dzień nie używam fluidu, a na specjalne okazje wybieram ten z Affinitone, który nawilża i nie podkreśla suchych skórek (mam strasznie wrażliwą i przesuszoną skórę :() 


Rozczesuję brwi, wypełniam je przy pomocy cienia w kremie z Maybelline (idealny chłodny brąz). Następnie konturuję twarz, a na kości policzkowe nakładam rozświetlacz :)


Dodaję sobie rumieńca używając delikatnego różu z Bell. Całą powiekę maluję najjaśniejszym cieniem z paletki Sleek Storm. Od połowy nakładam lekko fioletowy cień. Podkreślam załamanie powieki przy pomocy jasnego, matowego brązu.


Kąciki powiek zaznaczam matową czernią, malując coś na kształt litery 'V'. Eyelinerem rysuję kreskę. Tuszuję rzęsy :)


Kontur ust obrysowuję lekko różową kredką, a następnie nakładam nawilżającą pomadkę o zbliżonym kolorze. I voila! Prosty, ale jakże efektowny makijaż gotowy :) Co o nim sądzicie?


Kosmetyki i pędzle, których użyłam:


Róż Bell 2Skin | Bronzer Inglot nr 502 | Puder Affinitone nr 03 | Rozświetlacz The Balm Mary-Lou Manizer | Paletka Cieni Sleek Storm | Eyeliner Eveline | Tusz Max Factor 2000 calorie | Korektor Affinitone nr 01 | Kredka do ust Inglot nr 74 | Pomadka Maybelline | Cień w kremie Color Tatoo nr 40 


Grzebyczek do brwi i rzęs Douglas | pędzelek do linera 317 Zoeva | pędzelek 231 Zoeva | pędzelek 234 Zoeva | pędzelek 227 Zoeva | pędzel do różu H21 Hakuro | pędzel do różu/bronzera H24 Hakuro | pędzel do podkładu H50S Hakuro


Sweterek - Romwe

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Bardzo fajny, prosty makijaż :) Śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka! :*

    Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, ciekawe czy u niebieskookich też się sprawdzi, muszę przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie wyglądał ładnie z każdym kolorem oczu :)

      Usuń
  4. Bardzo delikatny ! Masz bardzo ładną cerę ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wyprysków, ale skóra jest ogromnie przesuszona, szczególnie teraz. Bez porządnego kremu nawilzajacego anoi rusz :)

      Usuń
  5. Piękny makijaż, świetnie wyjaśnione w jaki sposób nakładać cienie na powieki! Niby proste, ale mi zawsze coś tam się schrzani. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny makijaż! Napewno wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny make up z pazurkiem :)
    Ślicznie to wygląda :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  8. super makijaż :) ja ograniczam się jedynie do podkładu/pudru,tuszowania rzęs oraz kreski na dolnej powiece/eyeliner na górze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz! Masz taką gładką cerę.. :) I nie wiem czemu wcześniej nie obserwowałam, więc nadrabiam!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: look - how to kiss a boy, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jeden z najlepiej zrobionych postów makijażowych, jaki widziałam ;) Ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie, a makijaż jest naprawdę ładny. Jest delikatny, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju zostań moją makijażystką, perfekcja <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki to dokładnie kolor/numer pomadki? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)
Osoby Anonimowe prosimy o podpisanie się imieniem.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Instagram

Like us on Facebook

Followers